Návod na vytvoření objednávky ve zkratce:

  1. Registrace přístupu
    Klikněte na tlačítko „Zakoupit“ u vybraného typu účtu. Odtud vás systém navede k registraci.
  2. Výběr typu účtu
    Zvolte, o jaký typ přístupu máte zájem:
    Obec/Město, pokud potřebujete data za konkrétní obec
    ORP, pokud vás zajímá správní celek a obce, které pod něj spadají
    MAS, pokud potřebujete přístup za místní akční skupinu
  3. Nastavení správní jednotky
    Z nabídky vyberte konkrétní obec, ORP nebo MAS, pro kterou má být účet aktivní.
  4. Uživatelské jméno
    Doporučujeme zvolit jméno, které odpovídá názvu vaší instituce – např. mesto_Nymburk nebo orp_Jihlava.
  5. Nastavení e-mailu
    Zadejte takový e-mail, který může spravovat více osob (např. úřední schránka). Díky tomu vám neuniknou důležité informace o účtu nebo prodloužení přístupu.
  6. Shrnutí objednávky
    Po odeslání údajů se zobrazí přehled vaší objednávky, který si můžete zkontrolovat.
  7. Potvrzení na e-mail
    Na zadaný e-mail vám dorazí potvrzení registrace i rekapitulace celé objednávky.