Návod na vytvoření objednávky ve zkratce:
- Registrace přístupu
Klikněte na tlačítko „Zakoupit“ u vybraného typu účtu. Odtud vás systém navede k registraci. - Výběr typu účtu
Zvolte, o jaký typ přístupu máte zájem:
– Obec/Město, pokud potřebujete data za konkrétní obec
– ORP, pokud vás zajímá správní celek a obce, které pod něj spadají
– MAS, pokud potřebujete přístup za místní akční skupinu - Nastavení správní jednotky
Z nabídky vyberte konkrétní obec, ORP nebo MAS, pro kterou má být účet aktivní. - Uživatelské jméno
Doporučujeme zvolit jméno, které odpovídá názvu vaší instituce – např. mesto_Nymburk nebo orp_Jihlava. - Nastavení e-mailu
Zadejte takový e-mail, který může spravovat více osob (např. úřední schránka). Díky tomu vám neuniknou důležité informace o účtu nebo prodloužení přístupu. - Shrnutí objednávky
Po odeslání údajů se zobrazí přehled vaší objednávky, který si můžete zkontrolovat. - Potvrzení na e-mail
Na zadaný e-mail vám dorazí potvrzení registrace i rekapitulace celé objednávky.